Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Απάντηση σε κάποιον μαθηματικό..


Προς τον οργισμένο μαθηματικό Κ.Ρ. Από mykonoss.

Κύριε Κ.Ρ.,

Διάβασα με προσοχή την επιστολή σας (πράγμα που εσείς δεν κάνατε αντίστοιχα).
http://www.mykonoszoo.blogspot.gr/2012/12/konoss.html
Θα προσπαθήσω να απαντήσω στα σχόλια σας, όπου βέβαια μου επιτρέπει η λογική. Εκ των πραγμάτων, πρέπει να απαντήσω σε δύο ενότητες. Η μία θα αφορά την ουσία, η δε άλλη, θα απαντάει στην ειρωνεία σας.

Περιληπτικά θα σας πω ότι δεν ξέρετε τι λέτε, είστε εκτός τόπου και χρόνου. Μην πιστεύετε ότι η συνδικαλιστική σας ιδιότητα σας παρέχει και το αλάθητο, ούτε το ακαταλόγιστο. Για τις προαναφερόμενες ιδιότητες πρέπει να γίνετε είτε Πάπας, είτε δηλωμένος τρελός.

Δείτε ποιες είναι οι αρμοδιότητες της δημοτικής επιτροπής παιδείας. Αυτή θα αποφασίζει για τα περισσότερα προβλήματα. Αν δεν ξέρετε πού, να σας στείλω τους σύνδεσμους.

Δεν έχετε διαμαρτυρηθεί σωστά με τις επισκέψεις στο γραφείο του Δημάρχου. Οφείλετε συγγνώμη στους συναδέλφους σας, στους μαθητές σας και σε εμένα που κατηγορείτε άδικα. Εγώ σας συγχωρώ, ξέρω ότι έτσι σας ζήτησαν να κάνετε (και να με κατηγορήσετε και να πάτε άσκοπα στον Δήμαρχο). Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα πρακτικά από πηγαδάκια στο γραφείο Δημάρχου. ΑΝ θέλετε να δείτε που είναι γραμμένα, ψάξετε το και πείτε μου και μένα να πάω να τα διαβάσω. Πάντως όχι σε βιβλία. Μήπως είχατε κανένα μαγνητοφωνάκι;

Φοβάμαι ότι ο τρόπος διαμαρτυρίας σας με επιστολές στο Υπουργείο και στις διευθύνσεις της περιφέρειας δεν θα έχει αποτέλεσμα, μιας και δεν είναι αποτελεσματικός. Απλώς ρυπάνετε το περιβάλλον με άχρηστα χαρτια που λένε πολλά χωρίς να λένε τίποτε προς ανθρώπους που ίσως τα διαβάσουν αλλά σίγουρα έχουν σταματήσει να σκέπτονται δημιουργικά προ πολλού…

Τέλος, δεν είμαστε αντίπαλοι, έχουμε κοινούς στόχους. Αν υπάρχει κοινή σωστή γραμμή, τότε θα έχουμε και αποτέλεσμα.

Επί της ουσίας λοιπόν:

Οι εκπαιδευτικοί δεν δέχονται καμιά επίθεση από το πρόσωπο μου, ειδικά αυτοί που καταλαβαίνουν τι γράφω. Ξαναδιαβάστε άλλη μια φορά το κείμενο και θα συμφωνήσετε μαζί μου.

Είναι ηλίθιο να πιστεύετε ότι εκφράζομαι για την παιδεία απλώς για να δείξω ότι έχω πολιτική άποψη. Ανησυχία έχω και είναι αναφαίρετο δικαίωμα μου.

Φάνηκε λοιπόν ότι οι επισκέψεις στο γραφείο δημάρχου δεν είναι αρκετές. Δεν εκπλήσσομαι καθόλου, ούτε περίμενα να είναι, απορώ με την εμμονή σας να πηγαίνετε εκεί. Καλύτερα να πηγαίνατε σε άλλα καφενεία.

Αρχικά δεν υπάρχουν πρακτικά που τηρούνται σε κάθε επίσκεψη στο γραφείο του Δημάρχου. ΑΝ υπήρχαν, δεν ξέρω αν ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος είχε πρόσβαση σε αυτά, όταν πολλές φορές δεν έχουμε πρόσβαση σε απλές υπηρεσίες. Εσείς λοιπόν λέτε ανακρίβειες, όχι εγώ.

Η Δημοτική Επιτροπή Παιδείας, ειδικά με τις νέες αρμοδιότητες που έρχονται σε λίγες μέρες έχει τις δυνατότητες να αποφασίσει για πολλά από τα θέματα που αναφέρεστε. ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΧΕΙ το Δημοτικό Συμβούλιο. Μην τα μπουρδουκλώνετε όλα στο μυαλό σας. Αν θέλετε, μπορώ να δώσω συνδέσμους σχετικά με τις αρμοδιότητες αυτές.

Αντί να πηγαίνετε στο γραφείο του κάθε Δημάρχου, μπορείτε απλά να μαζέψετε 30 υπογραφές και να έλθει άμεσα το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Τώρα αν πήγατε 3 ή 13 ή 33 φορές στο γραφείο του, θα έχετε πάντα το ίδιο αποτέλεσμα. ΤΙΠΟΤΑ. Αν δεν ξέρετε τον τρόπο ρωτήστε, δεν έχουμε να μοιράσουμε τίποτε, όλοι θέλουμε καλύτερη παιδεία στο νησί.

Όλοι φοβόμαστε για το μέλλον της Μυκόνου, ο καθένας από το δικό του μετερίζι. Σας παρακαλώ, μην αναφέρεστε σε θεσμούς που δεν ξέρετε πώς λειτουργούν γιατί απλώς θα εκτεθείτε. Θέματα παιδείας δεν έχουν έλθει στο ΔΣ, εκτός αυτά που αφορούν κάποιες πιστώσεις των σχολικών επιτροπών.

Σίγουρα λοιπόν ο αποσπασμένος καθηγητής μαθηματικών θα μπορούσε να καλύψει τα κενά των μαθηματικών. Αυτό είναι μία αρχή. Υπάρχουν και άλλοι, αν ναι, πού; Εσείς τι πράξατε για να ξαναγυρίσουν στην θέση τους;

Σχετικά με τις άλλες ειδικότητες, αν θέλετε το θέμα να έλθει στο δημοτικό συμβούλιο, σταματήστε να μοιράζετε φυλλάδες και επιστολές, σταματήστε τις επισκέψεις στον Δήμαρχο και απλώς συγκεντρώσετε 30 υπογραφές και φέρτε το στην γραμματεία του Δήμου. Θα είναι μεγάλη τιμή για εμένα να το στηρίξω με την υπογραφή μου. Μόνο αυτός ο τρόπος υπάρχει για να είστε αποτελεσματικοί,  ενημερωμένε κατακριτή μου, και είναι ο μόνος τρόπος που δεν ακολουθήσατε.

Για το μάθημα της μηχανολογίας, που όπως λέτε είναι βασικό, ποιος μπορεί να διδάξει; Ένας μηχανολόγος μηχανικός μπορεί; Αν ναι, τότε ευχαρίστως να υποστηρίξω την άμεση εύρεση του από τους αξιόλογους μυκονιάτες του χώρου.

Επί της ειρωνείας:

Μην προσπαθείτε να  σώσετε μία πρόχειρη ανακοίνωση χωρίς ουσία που εκδώσατε από το συνδικαλιστικό σας όργανο  βάζοντας σαν ασπίδα χολλιγουντιανούς  τίτλους  πχ. (Επειδη οπως φαινεται η επιθεση που δεχομαστε συσσωμοι οι εκπαιδευτικοι του νησιου απο το προσωπο σας συνεχιζεται αδιαλειπτως επιλεγοντας απο την μερια σας για αλλη μια φορα την παραθεση λασπολογιων και επιχειρηματων που στερουνται οποιασδηποτε βασης) Βάσεις έχουν, εσεις δεν τις ξέρετε και εύχομαι να μπορείτε να τις μάθετε. Τι σας φταίνε οι υπόλοιποι νοήμονες εκπαιδευτικοί; Ποιος εκπαιδευτικός δέχθηκε επίθεση; Πότε θα σταματήσει αυτή η καραμέλα; Μήπως θέλετε να δείτε τι σημαίνει επίθεση;

Πού σας ήλθε ότι έχω όλη την μέρα τον κ. Δήμαρχο στα πόδια μου; Εγώ όπως προείπα, έχω άλλα στα πόδια μου, σίγουρα όμως όχι τον Δήμαρχο. Μήπως με μπερδεύετε με τον κ. Μπάλα ή με τον κ. Σκαγιά που είναι και οι πρόεδροι Α & Βθμιας επιτροπής; Εμένα ούτε που θέλει να με δει για θέματα παιδείας, να ναι καλά κάποιοι ανεγκέφαλοι (σαν και σας εν προκειμένω) που τον παραμυθιάζουν.

Τι αρρώστια είναι αυτή με την λασπολογία; Πού σας λασπολόγησα;  Δεν συζητάω για το δικό σας κείμενο, καλά το πάτε. Απλώς η λάσπη σας δεν έχει καλά δομικά υλικά και δεν αντέχει στον χρόνο, άσε που μυρίζει κιόλας…

Οι δικές μου κινήσεις σχετικά με της παιδεία είναι μερικές αναρτημένες, μερικές σε τοποθετήσεις μου στον Δήμαρχο. Έχω ήδη μαλώσει πολλές φορές, αναγκάστηκα να έλθω σε σημείο να καταγγείλω επώνυμα τα λάθη μας. Ξέρετε πολλούς που το έκαναν;  Μπορείτε να δείτε τις πρώτες στο     http://justmykonosdimotika.blogspot.gr/2011/12/blog-post.html  Αυτές οι θέσεις για την Παιδεία έγιναν πριν από καιρό, υπάρχουν και παλαιότερες επιστολές και αναρτήσεις. Είμαι μέλος του ΔΣ. Περιμένετε όμως από εμένα να είμαι πιο αρμόδιος όταν στις υπάρχουσες επιτροπές βρίσκονται τόσοι Δημοτικοί Σύμβουλοι; Εσείς συμμετέχετε σε κάποια επιτροπή; Αν όχι προσωπικά, κάποιος  εκπρόσωπος σας; Γιατί λοιπόν δεν λέτε απλά ότι ακολουθείτε και εσείς τον εύκολο δρόμο της μπαρουφολογίας, μιας και τώρα είναι στην μόδα να βρίζουν τον mykonoss?

Η συνεχής αναφορά σας σε πρακτικά της δημαρχίας καταντάει εκνευριστική. Αν ήταν άσκηση μαθηματικών τότε δεν θα παίρνατε ούτε μονάδα…

Πουθενά δεν είπα ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί για τις ελλείψεις. Ίσα ίσα, εγώ έχω κάνε ι κινήσεις για το πρόβλημα αυτό. Εσείς βέβαια, το πυλοφόρι και λάσπη… Ποιες κινήσεις έχω κάνει;  Δείτε το http://mykonosngo.blogspot.gr/2010/01/blog-post_05.html . Έγινε το 2009. Ήταν να έλθει ο κ. Καμίνης, όταν ήταν ακόμη συνήγορος του ΠΟΛΙΤΗ. Προέκυψαν εκλογές, δεν ήλθε. Αυτοί που σας έβαλαν να με διαβάλετε τι έχουν κάνει;  Ποιος άλλος έχει κάνει περισσότερα; Θέλετε να σας στείλω και τα μηνύματα που έστειλα στην Κυρία Διαμαντοπούλου όσο ήταν Υπουργός; Εγώ σαν πολίτης, πήγα 3 φορές όχι στον Δήμαρχο, αλλά στο Υπουργείο. Σοβαρευτείτε λοιπόν, σκεφτείτε πριν κατηγορήσετε. Δεν περιμένω μπράβο, αλλά όχι όμως και να με κρίνουν οι βολεμένοι φελλοί του συστήματος…

Γράφετε «Αν ειναι να λαμβανετε ετσι τις αποφασεις στο δημοτικο συμβουλιο οπως τοσο αυθαιρετα χρησιμοποιειτε τετοια επιχειρηματα, τοτε πολυ φοβαμαι για τις αποφασεις που λαμβανονται εκει μεσα για το μελλον της Μυκονου» Είμαι λίγο μπερδεμένος. Δεν ξέρω αν πρέπει εσείς να φοβάστε για το μέλλον της Μυκόνου ή το μέλλον της Μυκόνου να φοβάται για σας…

Δυστυχώς θέματα αρχής δεν μου επιτρέπουν να απαντήσω στην τοποθέτηση σας σχετικά με τους καθηγητές ξένων γλωσσών.

Σχετικά με το κτιριακό πρόβλημα του ΕΠΑΛ. Δεν είπατε τίποτε για την ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ. Είστε σύμφωνοι ή όχι για απογευματινό ΕΠΑΛ; ΑΝ γίνει ιεράρχηση των δυνατών λύσεων τι προτιμάτε; ΕΠΑΛ σπασμένο στα δύο ή ΕΠΑΛ απογευματινό με πλήρη εργαστήρια;

Το Δημοτικό Συμβούλιο στο οποίο είμαι μέλος δεν πήρε καμιά απόφαση σχετικά με την μεταστέγαση του ΕΠΑΛ. Εγώ προσωπικά δεν την στηρίζω, το έχω αναφέρει. Άραγε υπάρχει άλλος δημοτικός σύμβουλος; Μήπως έτσι εξηγείται το μένος σας εναντίον μου; Μήπως θέλετε απλώς οι Δημοτικοί Σύμβουλοι να είναι  θεατές σε αυτό που εσείς θέλετε;

Μιλάτε για παιδιά που ξεπαγιάζουν. Καλά κάνετε. Όμως το λέτε σε αυτόν που με τον Πέτρο τον Ξυδάκη μερίμνησαν να τοποθετηθούν καλοριφέρ στα εργαστήρια. Ναι εμείς το κάναμε, χωρίς να το ξέρετε, μιας και δεν ενδιαφέρεστε.

Δεχτήκατε έστω και προσωρινά την απόφαση να πηγαίνουν τα παιδιά στην Φτελιά, αλλά αν γίνει ατύχημα, τότε δεν έχετε ευθύνη… Ωραίο το παραμύθι, έχει δράκο, έχει γουρουνάκια, έχει κακό λύκο, έχει ταξίδι, μόνο οι νάνοι λείπουν… Μήπως άραγε είναι αυτοί που δεν φταίνε για τίποτε;

Δεν αποφάσισε το Δημοτικό συμβούλιο αλλά η οικονομική επιτροπή για τα κτήρια στην Φτελιά. Ενημερωθείτε πριν να ασχημονείτε. Εγώ όπως λέτε, δεν είμαι εκεί.

Δεν ξέρω για σφυρί και κοπίδι, αλλά από λάσπη καλά πάτε. Φοβάμαι να παραδεχθώ ότι παράγετε και τούβλα…. Συνεχίστε τις κατηγορίες, δεν ξέρω αν θα είναι παλάτι εκπαίδευσης αλλά σίγουρα το έχετε για παλάτι παραπληροφόρησης.

Σχετικά με τις ειδικότητες του ΕΠΑΛ θα ακολουθήσει άλλη ανάρτηση, το θέμα είναι μεγάλο. Όμως σύντομα, εσείς δεν βλέπετε χώρους για εργαστήρια γεωπονίας αλλά βλέπετε για μηχανολογία; Τα εργαστήρια πληροφορικής είχαν τόση υγρασία που θα μπορούσαν άνετα να είναι φυτώρια μανιταριών…. Σοβαρευτείτε, το επιβάλει η επιστήμη η οποία υπηρετείτε.

Τώρα ανα εσεις δεν είδατε ότι η Μύκονος χρειάζεται περισσότερο τους γεωπόνους, τεχνολόγους τροφίμων και περιβάλλοντος απ’ ότι τους μηχανολόγους, τότε φταίει η όραση σας. Βλέπετε τόσο κοντόφθαλμα που δεν διαφέρετε καθόλου από έναν τυφλό. Ανοίξετε το μυαλό σας, δείτε γύρω σας. Δείτε πόσα παιδιά ξέρουν να χειρίζονται γεωργικά μηχανήματα (πάνω από 100 τρακτέρ σε όλη την Μύκονο), δείτε την δυνατότητα παραγωγής τροφίμων στο νησί, δείτε την έλλειψη σε υποδομές περιβάλλοντος, δείτε τους αμέτρητους χώρους πρακτικής αλλά και εξάσκησης των δυνητικών μαθητών και μετά συγκρίνετε τα με τις χαλασμένες εξατμίσεις των παλαιών κινητήρων που τώρα εκπαιδεύονται… Αν νοιώσετε απογοητευμένος από την σύγκριση αυτή, ελάτε να βρούμε μαζί μία λύση. Την έχει ανάγκη το νησί μας.

Σαν καθηγητής μαθηματικός, δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε για να παράγετε φυτά… Έρχεται μόνο του. (Σε απάντηση του φθηνού χιούμορ σας στην παράγραφο αυτή)

Δεν μου προκαλεί καμιά εντύπωση ότι δεν εμπνέονται οι μαθητές να ακολουθήσουν την ειδίκευση τουριστικών υπαλλήλων. Όχι επειδή δεν θέλουν τέτοιες σπουδές, στην Μύκονο ζούμε, μεγαλουργούν οι ιδιωτικές σχολές στην Αθήνα. Μάλλον επειδή εσείς δεν τους εμπνέετε. Γενικά οι μαθητές χαρακτηρίζονται από έλλειψη ζήτησης. Δεν φταίνε αυτοί όμως…

Καλά, σε άλλη χώρα ζείτε; Δεν καταλαβαίνετε τι σημαίνει περικοπή στα κονδύλια; Ποιος να πιέσει τον επίτροπο; Σας είπα, βρείτε τις ανάγκες, θα βρεθούν λύσεις.

Για το αν βάζουμε ακόμη πετρέλαιο, έχει να κάνει και αυτό με το πρόβλημα ότι δεν έχουμε περιβαλλοντική εκπαίδευση. Βαριά κουβέντα, θα ακολουθήσει άλλη ανάρτηση.

 

Σταματαω είναι το κειμενο μου, απολυτα απογοητευμενος είναι το γεγονος είναι υπαρχουν ακομα πολιτες σαν και είναι (ευτυχως ελαχιστοι..) που στον σκοπο οποιασδηποτε πολιτικης ανελιξης στα τοπικα πραγματα προσπαθουν να στρεψουν τον πληθυσμο είναι Μυκονου εναντια στην εκπαιδευτικη κοινοτητα, η οποια παρολες είναι αντιξοες συνθηκες που εχει δημιουργησει η οικονομικη κατοχη την οποια βιωνουμε ολοι είναι, παλευει με οσα μεσα είναι εχουν απομεινει για την Παιδεια αυτου του τοπου. Τον τοπο είναι είναι κ.Συκινιωτη δεν τον αγαπαμε εμεις μεσα είναι Δημοτικα Συμβουλια, πανω σε θεσεις στρογγυλοκαθισμενοι, τον αγαπαμε γιατι τον ζουμε μεσα είναι τα ματια των παιδιων είναι. Για είναι και επιμενουμε και ειμαστε είναι, χωρις να διαλεξει ο καθενας να γυρισει στον τοπο του, διοτι η Μυκονος είναι μεσα είναι, και θα είναι παντα ξεχωριστη.

ΤΙ γράφετε, έχετε καταλάβει; Που έχετε κρύψει τόσο μίσος στο ανύπαρκτο  ανάστημα σας;  Απλώς θα αναφερθώ στις καρέκλες δεν είναι στρογγυλές αλλά τετράγωνες. Στον τετραγωνισμό του τίτλου υπάρχουν τρεις όροι. Στην μπαρουφολογία δεν υπάρχει κανείς και το επιβεβαιώνετε.

Αν με έλεγε άσχετο ο μαθηματικός μου το 1979 στην Ιωνίδειο, τότε θα είχα στεναχωρηθεί. Τώρα δυστυχώς  το περνάω απαρατήρητο. Ίσως επειδή εγώ μεγάλωσα, ίσως επειδη κάποιοι μαθηματικοί μίκρυναν…

 

Με εκτίμηση,

Mykonoss

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου